o en slank hon ner i diket

i diket e precis vart jag varit i dag,
 
de gick så otroligt fort. skulle bara köra lite närmare kanten för jag fick en mötande som körde lite för nära mig tyckte jag. de var en 80 väg körde ca 75.
men så kom en is kant o bara poff så var jag nere i diket med hela bilen och sladdade en massa. lyckades få upp bilen på vägen lagom det kom en mötande bil till  lyckades få ner den halvt i diket igen och upp på vägen igen körde en liten bit o stannade o var tvungen att kliva ur bilen för benen dem skakade så otroligt mycket.
 
vet inte hur många gånger under den lilla stunden som jag tänkte nu smäller de. nu smäller de.
fick tillome flashback från halkkörningen på bilskolan. o de var faktist nått som fastnade.:)
men var ju tvungen att fortsätta till stan för jag skulle på jobb intervju halvtimmen efter. tror mina ben skadade tre timmar efter.
allting hände så fort men ändå hinner man tänka så mycket saker.
 
efter intevjun som gick rätt så bra kändes de som.
gick jag på stan en sväng innan jag skulle ner till hair & face och färga håret.
hade bokat tid vid aM s tjej Lina de blev slingor toning och lite klippning.
de var en behövlig paus från morgonens bilfärd.
 
 
 
 
 
 
Före bild
 
 
 
efter bild.
 
de blev lite ljusare få se när man vänjer sig:)
puss hej

Kommentarer
Postat av: hanna

Tycker du är jätte fin i ljust hår...,

2013-03-22 @ 08:07:07
Postat av: Laila

Det blev ju fint!

2013-03-22 @ 16:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0