minja 4 år

I går fyllde minja fyra år. Hon bara växer o växer min stora tjej. I dag blir de firande av henne. Ska hämta tårta på bagarns som hon har valt ut. Få se om de blir nån mer present. :) vi har sagt att man e välkommen efter 10 så vi får väl se när de kommer någon. När jag o minja började prata om att hon snart skulle fylla år, så sa hon att hon inte ville ha kalas, o inga paket. Hon hon tyckte att mamma skulle få paket. O ville inte att nån skulle komma o fira henne. Men hon har ändrat sig. Hon blev väldigt glad när Hanna joel o Anders kom hit med paket till henne. O i går morse när de faktist var hennes födelsedag att nu skulle hon äntligen få öppna paketet från färder Frida o christian som hon fått i postlådan. Nu hör jag att min stora sångfågel e vaken så då e de dags att kliva upp. Puss hej.

Kommentarer
Postat av: Laila

Tack för kaffe o tårta. Tårtan var jättefin. Hoppas Minja var nöjd med dagen.

2012-03-18 @ 09:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0