oj vad tiden går fort.

Hade tänkt att jag skulle göra ett inlägg till med bilder från miras årsdag men de glömde jag visst bort.
Hon fick en del saker till som inte kom med här på bild.

Hon säger nya ord var o varannan dag.
Man blir förvånad o jaha kunde du säga de där...

Älskar mina söta tjejer.
i bland e dem så otroligt söta o mysiga o åter igen blir man helt tokig på dem.
O vad mira kan reta minja.

Kan verkligen känna igen mig i minja o komma i håg hur magnus gjorde precis likadant emot mig.
o jag blev precis lika arg som minja blir på mira.

Och även i bilen så kan jag förstå mamma o pappa hur jobbigt de faktist var när vi höll på o bråkade i baksätet o kastade fram saker.

De e en av andledningarna till att jag ville vara en ung mamma. inte jätte ung var 22 när minja föddes.
För jag kommer ännu i håg precis hur de var när man var liten o grälade med sina syskon.
hur arg man kunde bli på dem.
o hur mamma o pappa sa att när ni blir äldre
så kommer ni att vara kompisar med varandra o kunna umgås.
O de vägrade jag tro på.
 trodde aldrig att mina jobbiga bröder som de inte gick en dag utan att jag bråkade med
att vi faktiskt skulle kunna ses o käka mat i hop o bara sitta o snacka skit i hop.
älskar mina bröder..
Vill verkligen inte att jag o mina bröder ska bli som mamma o hennes syskon.
Enda gången dem ses allihopa är när de är begravning..

i dag e de MARIA dagen.
Grattis till mig o Minja
o självklart till Farmor.
Saknar dig så otroligt  mycket.
du kom alltid i håg alla namsdagar o grattulerade alltid,
Pappa har varit vid din grav i dag.


i morrn e de jobb o sen kalas.
I sommar blir de hemtjänsten i klinte igen.
saknar faktist vissa av brukarna, 
dem var så roliga o prata med.
och hade så mycket intressant o berätta..


Fanny o stefan har kommit tillbax från deras underbara resa.
Med bröllop i las vegas,
disneyworld eller disneyland kommer inte i håg vilket
seaworld.
o massor av annat.
Hade så gärna velat vara med o dela denna underbara dag med er.
Men tyvär finns ju inte dem pengarna.
men ser framemot o få se alla bilderna o videon från bröllopet.
får väl se om de någon gång blir min tur o gifta sig.

nu ska jag titta lite på tv sen krypa ner i sängen brevid min underbara älskling

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Laila

Ja visst är det tur att man ändrar sig med tiden. Även din far och jag bråkade en hel del vad jag kommer ihåg.

2012-02-29 @ 13:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0