arbetslös igen

Jaha då e man arbetslös igen..

har vart riktigt skoj i sommar o jobbat innon hemtjänsten.

Har sagt i all tid att jag aldrig nånsin skulle kunna
tänka mig o jobba inom hemtjänst, men gjorde de iallfall o trivdes jätte bra med de..
men nu e sommarn slut.

Måste ta o fundera på vad de är jag vill jobba med.
Vad de är jag vill bli när jag blir stor:)
Har funderat mycket men kan inte komma på nått..
så då började jag fundera på vad jag inte vill jobba med.
men de är inte lätt de heller..
Men inte läkare, sjuksköterska eller nått liknade..så mycket vet jag:)

nån som kan ge mig nått tips på ett jobb som skulle passa mig..

Jag tycker många saker e roliga att göra men inget som är jätte roligt.

Få se vad dem säger på arbetsförmedlingen
.o ska ta o ringa alfakassan med o se vad dem säger.



längtar tillbaka till Gran Canaria





så de e bara börja spara pengar....
--------------------------------------------------------------------------------------------------



Hanna:)


Roger och Lynn:)


mjauviken


puss hej


Kommentarer
Postat av: Laila

Häftiga bilder!

2011-09-20 @ 17:50:31
Postat av: Hanna

kortet på dej minja och delfinen är super fint!

2011-09-21 @ 21:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0