Trött

Har vart långa dagar nu i helgen..

I lördags så började adde dagen klockan 6 med o bygga på terassen..

jag vakande väl vid sju o sen barnen efter de...
Frukost på nya terassen sen bygga färdigt terassen.
Sen till Lau till morsan o grilla korv.
Linus o carro var oxå med...

Sen vidare till gerum för smörgåstårta.
med pappa, linus, carro laila, björn o per..
Riktigt gott var de..

Sen till Fardhem för
Urnnedsättning för farmor..
Jobbigt men nu har man fått ett avslut..
kändes fel på begravningen när hon åkte i väg i likbilen..
Nu känns de kom ett sista farväl..

Sen Hem  o bygga terass o städa lite.
Efter jag lagt barnen så blandade jag i ordning en bulldeg...
sen bakade jag o adde bullar både sockerbullar och släta bullar...
kan aldrig få till den där knuten rätt..
Men goda blev dem..
Vid halv tolv var vi klara ungefär..

Söndag
Älsklings födelsedag...
Har ju lite dåligt med pengar så hade bara köpt ett wii spel till han..
lite frukost..
sen började ADDE gör tårtbottnar till sin tårta..
jag o minja drog på hemse för att handla fyllning till tårtan.
Sen hem o fixa i ordning o städa o plocka fram allt till kalaset..
Lagom barnen hade gått för att sova middag så kom första gåsterna..
Daniel Carola o Abi..
alltid lika trevligt o sitta o prata med er..
sen så kom fler o fler folk o avslöste varandra..
tillome addes mormor o morfar kom..

riktigt trevlig dag med kanon väder var de..
På kvällen kom aM förbi en sväng o snackade likte skit sen var de dags o grilla..
Grillad Kyckling, potatisgratäng, baguetter vitlökssmör o majskolvar..
o så kom linus o carro och åt mat..o henrik åkte hem...

En lång men väldigt trevlig dag..
Vilket resuterade i att jag e sten trött idag..
Barnen är vid dagmamma o jag orkar inte göra nånting..
känner mig helt slut..


Snart e de dags för o åka o hämta barnen..
o hoppas att barnen ger mig lite mer energi..


Puss hej


Kommentarer
Postat av: Laila

Ja du hade verkligen en intensiv helg. Bygget ser ut att bli jättebra. Bullarna, kakorna o tårtan smakade utsökt. Vi tackar så mycket.

2011-05-23 @ 18:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0