äntligen

Nu har vi äntligen fått de grävt där vi ska bygga ut..

+ för den nya terassen med..

Sen så har vi hämtat hem massa grus och o adde har kört o tippt i en hel del..

i morrn ska de köpas drenerings slang.sen ska de karas ut en massa grus..

känns så skönt att de äntligen händer något..
Ska bli så skönt när utbygget blir klart o barnen får varsitt eget rum. o jag får en plats för alla mina saker...:) Massor av hyllor ska de bli...

men de  e en stund tills dess...FÖrst o främst så ska grunden gjutas..

Nu har Mira börjat vid dagmamma oxå känns inte som att hon e så stor som minja var när hon börja vid dagmamma.
Men de är nog för att hon inte går ännu..Hon har gått 5 steg som mest..men hon "kryper" fram väldigt fort..o går runt precis allting o klättrar över allt och hela tiden..

i morrn e de dag för arbetsförmedlingen...
Ingen som har ett jobb till mig???

Minja o Natacha innan påskmarchen




Söta lilla Abi


min söta klätterapa

puss hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka söta små påskkäringar

2011-05-01 @ 22:20:20
Postat av: Laila

Kul att bygget är på gång.

2011-05-02 @ 15:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0