trött i dag

fan va trött jag e i kväll..

undrar om de beror du att man var på cirkus i går kväll
med Minja Frida Linus o carro..
O efter cirkusen var de e en tur till Lau o lämna frida..
så var väl hemma närmare 22:30
O sen upp vid 06:10 o i väg med barnen sen jobba...

i morrn e man ledig sen e de jobb hela helgen..

lite bilder från gårdagen










Frida försökte gömma sig varje gång jag tog kort..

o så kommer lite blandade bilder..


hjälper lillasyster o köra lite bil



hamburgare e gott



Hade carros mamma ann o tommy o carros småbröder Joar och Isacc på mat här en kväll..
Vi grillade korv o maschmallows
sen spelade vi lite kubb...
Riktigt trevligt var de..










såpbubblor e roligt


trollet mira provar nya gungan i gerum



"bebis" Minja


åka lite traktor med moffa


lite efterrätt ute på terassen



chokladsås e gott


glass chokladsås o jordgubbar


lite middagsvila i gerum


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilket kort när de sover middag i gerum=) hahah. Längtar tills jag kommer ner och får träffa er. dom verkar växa fort... speciellt minja, ser henne fortfarande som en liten bebis...

2011-07-07 @ 21:35:06
Postat av: Laila

Mysiga bilder!

2011-07-07 @ 22:16:15
Postat av: Jag

Minja kommer alltid vara min lilla bebis:)

2011-07-08 @ 21:38:32
Postat av: Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Vad mysigt ni ser ur att ha det. :-)



Tack snälla för din fina kommentar, happy!!

2011-07-12 @ 23:50:57
URL: http://myhappydays.se
Postat av: Storasyster

Hellou!

Vilka mysiga bilder från Gotland! Längtar dit!



Hotellet på Mallis har fem stjärnor och det kostar mellan 1500 och 2000 kr natten... Ganska dyrt. Man åker ju inte dit med charter heller, utan vi bokade flyg och hotell själva, separat.

Det är inte heller så barnvänligt, utan det är ett riktigt "vuxenhotell". Dock perfekt om ni vill åka på romantisk semester själva utan barn :)



Hälsa familjen!

Kram

2011-07-20 @ 21:48:11
URL: http://kreativasystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0