Grattis mira

Jaha då har min lilla tjej fyllt ett år..

känns inte riktigt som att hon är ett år redan..hon e ju min lilla tjej..


Dåliga har båda barnen vart minja började måndagen innan mira fyllde år o mira började på onsdagen...med o  spy o ha diareé..inte jätte spännande direkt....


trötta o sjuka små tjejer

men vätskeersättning e bra grej de..:)

så vi ställde in miras firande i söndags o flyttade fram de en vecka..


så i söndags började vi dagen med paketöppnande..

en massa hjälp av snälla storasyster fick hon..:)


ser lite sliten ut..men måste ju testa nya leksaken ändå..

sen ut o få lite frisk luft

tråkigt o sitta i vagnen



Sen kom linus o carro o åt tacos sen var de mera paket








tack linus o carro för dem fina presenterna..
ni e välkommna på söndag med o få lite tårta..:)


 


Minja i manchester united kläderna hon fick av magnus i julklapp

i dag har mira vart o fått sprutor..
hela tre stycken..
två visste jag sen innan för de e ett års sprutorna
sen den tredje var mässlig påssjuka o rödahund
som dem tyckte att hon skulle ha innan hon reser i väg.

men hon var jätte duktigt..

nu sover båda sött i sina sängar o älskling sitter o spelar worms på wii
o jag funderar på att gå o lägga mig
 o hoppas att träningsvärken jag inte fick i dag kommer i morrn.

var ju duktig o var o tränade 1,5 timme på gymmet i går o har typ ingen träningsvärk i dag..

'o i morrn ska jag nyttja mitt presentkort..
En hel timmes massage på kroppshälsan på wisby hotell..
ska bli riktigt skönt..
Jag o mamma ska in hon ska använda sitt presentkort på massage med..
'

natti natt puss


Kommentarer
Postat av: Laila

Det var tur du ställde in i söndags. Mira såg verkligen inte pigg ut. Hon blev jättefin i sina nya kläder. Jag antar Minja väntar på våren så hon får spela fotboll med Magnus och använda sin fina dress. Alltid kul att se bilder på dina söta tjejer.

2011-02-17 @ 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0