grillat o bastu= trevlig kväll

i kvälll var de bestämmt att henrik skulle komma ut o hälsa på. Han beställde grillad kyckling så de fick de bli. Med klyftpotatis o bea till den. Sen efter barnen somnat så blev de Bastu o öl. riktigt gott var nog en stund sen jag drack öl.. Kom fram till att jag inte har bastat sen jag var gravid med mira, o de e ju en stund sen. Adde e ju aldrig med så länge när vi bastar:) han e inte så intreserad av att basta. Jag tycker de e riktigt skönt o basta bara få sitta där i värmen o snacka skit o dricka lite öl/alkoläsk.. Riktikt trevligt o få sitta o snacka med dig henrik. Blir aldeles för sällan bara... Nu sitter vi o ser på TV....väldigt spännande:) hehe. Puss hej

Kommentarer
Postat av: Laila

Det var på tiden att du fick basta. Skönt att få koppla av en kväll i lugn och ro efter tapetsering mm.

2011-12-05 @ 18:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0