varför kan hon inte sova middag...ahhhhhhh

Suck....
Fattar inte varför minja inte kan sova middag vid eva..
De e bara ibland hon gör de..här hemma sover hon alltid middag o de brukar oftast inte vara nått stort bekymmer o få henne o lägga sig...
förstår ju om hon inte vill sova middag när de bara är hon som ska sova men i dag hade hon o einar legat ner i 45 minuter båda två utan o sova....

O de får ju jag lida för sen på kvällen...
hon var tok arg när vi skulle äta mat..bara skrek o skrek
hela tiden....fick gå o hämta henne o sätta henne på stolen två gånger.
sen satt hon där o skrek ungefär tills jag hade ätit färdig då hällde hon upp mjölk o tog makaroner o började äta...o sen avr allt lugnt resten av kvällen.....

o mira var väldigt gnällig hon med...gick o la henne vid kvart i sju o har redan varit inne fyra gånger o stoppat i nappen för att hon låg o grät...
verkar inte sova nå bra..får hoppas de blir bättre annars har jag en lång natt med dåligt med sömn framför mig.....

hoppas hoppas hon sover bätte nu...

Har förästen slutat amma nästan helt nu..
Mira började krångla så fruktansvärt varje gång därför valde jag att börja med välling i stället o de funkar väldigt bra..
femte gången grät hon nu...
brukar bara amma en gång på natten nu..
sjätte gången nu....
Lite välling o grät o gå en liten stund sen i säng igen..
hade vart skönt om hon kunde börja sova hela natten snart..
jag hade mått bra av en hel natts sömn..men när hon väl sover långa stunder så har jag svårt o sova iallfall...men men de går väl över..

adde på fårö igen...tredje huset kommer i morrn...
nästa vecka fyller jag år..få se om jag får fira den själv med barnen eller om älsklingen kommer hem.....
har inte bestämmt mig hur jag ska göra än men funderade på o dela upp årsdagsfirandet lite..blir så mycket folk på ett o samma ställe när alla kommer sammtidigt tycker jag....
blir jobbigt för barnen med...o jag blir stressad..få se får väl bestämma mig snart o meddela folket...
kommer ju fira på helgen innan som vanligt.....

nä ska ta o krypa ner i säng nu ska upp tidigt i morrn..
ska med mira på bvc på beräknad halvårs kontroll:)
o ska lämna minja innan så de blir o åka i god tid..

natt natt älskar min familj..

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0