ensam igen

jaha då sitter man här ensami kväll igen,
börjar tråkigt nog bli en vana, blir ju så när sambon jobbar på fårö..
varför ska alla hus/stugor byggas däruppe.
E de inge folk som vill ha hus på södra gotland för...
men men de e jobb iallfall så man får stå ut...

Men saknar ju min älskling.
BLir ju så ensamt o tyst på kvällarna när barnen gått o lagt sig...
o så tomt i sängen med...
tråkigt o laga mat till bara mig o minja..blir ju så mycket mat över.

Lagade mat i kväll o då var linus här o åt men de blev ändå mat till tre matlådor över..
har lite svårt att laga lite mat..vet inte riktigt hur man gör.....
men mycket matlådor blir de...

e uttråkad..behöver ut o träffa folk o göra nått...
Skulle vilja gå på gym men gymmet har ju inga bra öppet tider, dem öppnar lagom adde brukar komma hem(när han inte e på fårö då) o då ska de lagas mat sen ska barnen i säng o sen stänger gymmet..
tråkigt att de e så dåligt utbud på sudret..eller e de bara jag som inte hittar nått...

ska ta o krypa i säng snart för känner mig helt seg i huvet.o finns inget vettigt på tv...ska bara vänta på att älskling ringer o säger gonatt..

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0