yeahhhh



Hittade lite julklappar i dag:)

internet e rätt bra o ha beställt lite julklappar o betalt dem..
de tycker jag e de bästa att man kan betala med en gång...
för annars måste man hålla koll på pengarna
 o se till att man faktist har dem när paketet kommer..
o tar de ett bra tag innan paketet kommer så e de lätt o glömma....
men nu e de o bara hämta paketet o se glad ut när de kommer...

i kväll nångång kommer älskling hem:)
saknat han blir ju så tomt i sängen..
saknar kramarna så otroligt mycket..
minja tycker nog att jag kramar henne lite mycket:) hehe


i morrn blir de banken sen visby för lite shopping
hela familjen..
o känner jag älskling rätt blir de nog max oxå:)
ska shoppa lite till bilen
krafthylsor o handtag tror jag de heter bland annat..
sen blir de säkert lite mat oxå..

nä nu ska jag gå o borsta tänderna

puss hej


Kommentarer
Postat av: Laila

Fina bilder på gullungarna. Hoppas ni får trevligt i stan.

2010-11-05 @ 11:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0