söndag igen.........................

Jaha då var de redan söndag igen

älskling tillbax till fårö i morrn o jobba..

jag därimot har en full vecka..

Måndag: Babysim med mira

Tisdag:kanske möte med banken, packa bilen sen åka med båten..

Onsdag:Shoppa shoppa shoppa:) sen åka bil sen båten hem..

Torsdag:Tandläkaren :(

Fredag: Bvc med mira.

Helgen: till Linus o städa...

Har vart mycket budget räknig här hemma...Men de verkar som att de kommer gå i hop...de blir pengar över iallafall om vi räknat rätt...o de tror jag..

ska träffa banken igen på tisdag om hon har tid o skriva lite papper...

sen onsdag ULLARED hoppas hoppas att de inte e för mycket folk bara..Då ska de shoppas..till mig mira minja adde o carola:)

idag har vi bakat chokladmuffins, vart ute o gått promenad med vagnarna, bytt däck på evas buss..ätit snitsel o klyftpotatis....

ska mysa med mina älsklingar nu

puss hej


Kommentarer
Postat av: Marie

Tillägg i planeringen: Kanske hälsa på mig om du får tid :)

2010-11-08 @ 00:57:08
URL: http://sushiberoende.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hoppas att ni får det mysigt =)

2010-11-08 @ 20:43:40
URL: http://natachis.blogg.se/
Postat av: Laila

Lycka till på resan.

2010-11-09 @ 11:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0