lördag...

i morgon e de farsdag..
men firar den i dag istället för pappa jobbar i morrn...
Så i dag har jag o linus handlat o lagat mat till adde minja mira pappa o magnus...
De blev Potatisgratäng Skinksnitsel beasås o sallad...
Jättegott var de..o mätta som tusan blev vi så de blev ingen efterrätt,
 den tog jag med mig hem.så de har vi ätit lite av i kväll...
Kladdkaka med grädde till var de som skulle vara efterrätt..
oxå Mums :)

Annars har vi väl inte hunnit o gjort så mycket i dag
Mira sover minja springer runt i soffan, adde spelar data o jag sitter här o ugglar..


Sitter i bland o tänker tillbaka på den tiden när jag umgicks med
Hanna,lynn o blondie som mest..

Gud vad jag saknar den tiden,,så mycket roligt som vi gjorde tillsammans..
o våran tur till Klövsjö kommer jag aldrig någonsin att glömma...
Har ännu lite kontakt med  "pappa Marcus" därifrån. vi skickar mess lite då o då..
fick ett mms från han för ett tag sen med en bild på han och en BJÖRN som han hade skjutit:)
Tänkte senast i tisdags kväll på den resan när jag o pappa o barnen var på väg till ullared...
O jag körde självklart..o pappa sa ser du ÄLGEN..o jag VA totalmissade den...
den stod i diket på min sida av vägen:)
hehe precis som när vi åkte till klövsjö fast då var de på dagen o älgen stod på andra sidan vägen..

Men jag såg ialfall renen som stod på andra väghalvan...:)
när vi åkte upp då så hade jag o hanna precis nytaget körkort..
o våra föräldrar var inte så jätte inponerade av att vi skulle åka i väg så långt...:)

Men vad roligt vi hade..
Pulkaåkningen, afterskibaren, solandet  brevid snön, festandet..
helt as kul var de.....

de var bara en av alla roliga stunder jag har haft med er..
nu ses vi nångång om året bara..
Jag i Hablingbo, Hanna i dvärsätt, Blondie i växjö/kalmar o lynn i nyköping..
hade vart kul o träffas alla hopen sammtidigt för en myskväll...

ska ta o mysa med mina två älskling nu...

puss på er Alla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att Ullaredsresan gick bra. Vi tänkte på er när vi såg nyheterna på TV om ovädret som drog fram. Vi ska till Daniel på farsdagsmiddag i morgon. Vi får se vad det blir för gott.

2010-11-14 @ 00:09:38
Postat av: Marie

Jag saknar dig! <3

2010-11-14 @ 22:07:04
URL: http://sushiberoende.wordpress.com
Postat av: Hanna

Dom resorna upp till Klövsjö var härliga... Saknar den gamla goda tiden

2010-11-16 @ 19:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0