babysim

Vart på babysim med mira i dag..

DE e så roligt för hon börjar plaska bara man kommer ner i vattnet..

Hon tycker de e jätte kul..i dag har hon dykt, gjort torpeden , hoppat från kanten mm

hon e verkligen jätteduktig..o hon tycker så mycket om skrutten (en röd stor fisk)

Hon blir så glad så fort han kommer till henne men så besviken hon ser ut när han simmar bort igen...

Har byggt med klossar med minja o mira i kväll, eller de e väl mest jag som byggt o barnen som rasat ner de  som jag byggt..:) Men roligt hade vi...

O så har jag o minja ätit clementiner i kväll..fattar inte att de kan vara så underbart gott..de sa bara poff o så var dem slut...minja älskar dem lika mycket som jag gör:)

Clementiner får mig o tänka på benny i fjällen (Hanna förstår varför) :)

Undrar hur många gånger de har vart "fyllemakaroner" hemma hos mig..Många gånger innan fest efter fest o även undertiden vi hade fest hemma hos mig..så underbart gott de kan vara med makaroner i bland...

Kom o tänka på när vi hade fest i lye bygdegård o cyklade dit o hem...

roligt var de när bjarne cyklade ner i diket o bara stod still o ramlade ikull..

o midsommar i herta de har vart dem roligaste nånsin....ALlt folk som kunde sammlar där nere.folk som inte brukade träffa så ofta..undefär som kubb vm i rone.. Där träffar man många gamla kompisar som man bara ser där..

Nintendo 8 bitars supermario  8 värld i 8 timmar fy fan va kul de var hanna..Tycker lite synd om din mamma som fick stå ut med oss...

ska ta o borsta tänderna på Minja nu o mysa lite innan hon ska sussa..

i Morrn blir de hemsebadet igen fast med minja den här gången...

nån som fattar sig på de här..typ varannan gång jag skiver inlägg så hoppar den dubbla hack ner så de blir stort mellan rum i bland blir de vanligt..vad beror de på...e sjukt trött på de iallafall

puss Hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad jag kan minnas så åt vi makroner varje dag hemma hos dej när vi kom från donner, så gott!

2010-11-16 @ 19:30:13
Postat av: Marie

Fyllemakaroner med hamburgardressing på efter alla bygdegårdsfester! <3 Mumma!

2010-11-19 @ 16:38:06
URL: http://sushiberoende.wordpress.com
Postat av: lina

:)fyllemakaroner

2010-11-19 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0