9 månader


Min lilla tjej blev 9 månader i lördags..

Hon väger nu 8990 gram o är 68 cm lång...

hon börjar bli en stor tjej:)

Stackaren ramlade ur sängen i morse..inte sin egen utan min..

Hon slog huvet. fick ett lite jack i huvet ett skrapsår o en liten bula...

i dag har minja o borys lekt tillsammans här inne en stund innan dem skulle gå hem..

jag o minja har vart på hemse badet i dag..Alltid lika roligt..Hon klätrar i och ur bassängen. hela tiden..dopapr huvet under vattnet, åker rutchkana ner i vattnet..mm
riktigt roligt e de o se henne i vattnet..

sen åkte vi till gerum o åt kvällsmat..sen hem
för att konstatera att de inte kom nå vatten när minja skulle borsta tänderna..suck
fan va jag e less på de här jävla vattenreningssystemet vi har..bara en jävla mass knöl ehla tiden..
SUCK
de var bara ut i pumphuset o stänga av o vänta en liten stund sen knäppa på igen...
o sen funkar de igen...

ska ta o lägga in lite bilder..var en stund sen nu.

puss hej


(*Jag o min underbara älskling)

(Lilla söta abi)

(Daniel med abi o carola med mira)

(Mitt i lövhögen)

(Ser ni minja :)  )

(Minja lyssnar på Musik)

(Mira med tomteluva o massa ballonger i minjas säng)

(Mira sitter själv)

(utanför irjas hus)

(Havdhem Marknad)


(min glad tjej)

(Min söta Mira)

(Grillkväll vid ekstakusten)

(William o Mira)

(Min handel från Gekås)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0