prästen körde in i trädet:)



Förmiddan började bra efter jag lämnat minja var jag o handlade en snabb sväng sen hem o försöka plocka upp lite i väntan på prästen... de såg ut som ett bombnedslag här men de brukar de göra när minja vart i farten...:)

medans jag väntade på att prästen skulle komma så såg jag en bil som körde förbi, tänkte att de där e nog prästen.bilen vände o kom tillbax..o jag hade rätt..han körde in sen skule han backa runt trädet o parkera medans han pratade i telefonen.. o de gick inte så bra..han backade rak in i trädet:)  hehe han e inte den första som gjort de...finns några till...


sen kom han in vi bestämde vilka psalmer som vi ska ha på dopet, vem som ska va faddrar,

Tack Linus o Daniel för att ni vill vara faddrar:)

o pratade lite allmänt om hur dopet går till, vad som händer när...så nu e den delen avklarad iallfall......Har skrivit i ordning kuverten som jag ska lägga inbjudningarna i..Ska köpa frimärken i morrn om jag kommer i håg..o sen fixa i ordning inbjudningarna....Vet att de ännu e lång tid kvar tills dopet är men skickar men ut i tid så kanske man får svar i god tid o kan planera efter de...Hoppas att alla kan komma som jag bjudit.....

Ska prova o baka tårtbotten som jag tänkt ha på dopet o sen frysa ner den..för att se om den fortfarande är god efter den har vart fryst..hoppas de för då kan jag göra tårtorna i förväg...Men de visar sig....

nu ska jag ta o e lite tv o ge lillfröken lite mat..

puss hej


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha ja, jag och Henrik lyckades ju också med att köra in i trädet :P

2010-05-06 @ 21:17:46
URL: http://sushiberoende.wordpress.com
Postat av: Lina

hehe just de.. o fanny med:)

2010-05-07 @ 13:22:07
URL: http://linaminja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0