Morsdag

i dag e de då mors dag..


har vart nere vid ekstakusten men adde minja mira mamma mormor o mina bröder o ätit kladdkaka o druckit kaffe o saft..sen spelade vi lite kubb....mitt lag vann inte tyvär..lite jobbigt o spela utan hörnpinnar..visste ju inte riktigt vart man skulle stå när kubbarna var bortkastade..o planen vart väldigt bred...

Sen efter de tog vi en tur till stan o dem andra åkte hem..Vi åkte på willys o handlade mat...gick på 1500 kr....men man får så mycket mer när man handlar därinne än när man handlar här på sudret...


nu e vi hemma igen o ska grilla kött o äta potatis sallad i från ica maxi...super god e den..o så ska jag grilla lite majskolvar o äta dem med smör o salt..Mums


sen får vii se vad man hittar på i kväll när barnen gått o lagt sig.ska ta o plocka in min data o lägga över lite bilder på mitt usb minne som jag köpt i dag..o sen ta o framkalla lite bilder på minja o mira..


Har ju köpt två album som jag ska göra i ordning till dem med bilder från när dem var små..eller små e dem fortfarande men från när dem var nyfödda o frammåt...tänkte de kunde va roligt o ha...


ska se om jag kan hitta kameran oxå...tog lite bilder i dag när vi spelade kubb..






Maxmat på galgberget





Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0