har vart duktig:)

har faktist vart lite duktig i kväll..
har vart ute o sprungit lite i kväll..med vikter runt vristerna och hantlar i händerna...
passade på när resten av familjen gått o lagt sig..:)
måste ju ta tag i den där vikten nångång....måste ju ta o bli av med den de skulle jag ha gjort för länge sen..började ju bra innan mira kom i magen..då hade jag gått ner några kilo men sen kom ju mira i magen o då gick de upp igen:)
upp typ 18 kilo tror jag de var..gick upp 20 med minja..
har gått ner en del iallfall.. men de måste bli  mer snart..

men hur får man tillräckligt med motivation till de..jag tycker ju de e kul o träna men de e ju tråkigt o göra de själv...o så här nere i skogen e de så tråkigt o ut o gå med barnvagn..de e bara rakt rakt rakt..o den enda kurviga vägen den e så kort tar typ 12 minuter o gå fram o tillbax tror jag i lugn takt....
man blir så uttråkad när de bara e raksträcka.....så därför blir de inte av att ut o gå med vagnen..
sen tycker jag inte om vagnen..eller jag tycker inte om och ha liggdelen i minjas vagn för jag hade velat ha liggdelen vänd emot mig så jag kan se mira när jag går....funderar seriöst på o sälja minjas vagn o köpa en annan och sen köpa en ståbräda till minja...frågan e bara om minja e nöjd med de...hon e ju inte så gammal o vill ju sitta ner i bland när man e i väg o kanske inte orkar gå hela vägen...men jag har ju ännu tvilling vagnen kvar....
men använder den inte speciellt mycket...men de blir kanske mer ju varmare de blir..

nej ska ta o åka in till stan i morrn o köpa ett par skor,så jag kan dumpa minja gamla som ajg bara får ont i fötterna av..o kanske hitta en kjol o nått mer...går ju bara i mjukiskläder nu för tiden...
måste ju anpassa kläderna så att de funkar och amma i dem....
känns inte som att jag har nå kläder som sitter nå bra...därför blir de att jag drar på mig mjukisbyxor o tröja...
jaja...dax o prata klart med fanny o dyka i säng..

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0