första vaccineringen


Jaha då har mira vart o fått sin första vaccinering...
o gud vad hon skrek, var inte alls roligt att höra, när man visste att de ännu kommer en spruta till i andra benet...
har aldrig hört henne skrika så där..hon skrek en stund efter med nu sover hon..
jag ser inte fram emot i kväll, hoppas bara hon slipper feber o bli dålig av de här..


Mira blev tre månader i går o väger nu 5020 gram och är 54 cm lång...
När Minja var 3 månader vägde hon 6565 gram o var 63 cm lång..
Så de är lite skillnad på minja tjejer men de var ju stor skillnad från födseln..minja vägde ju dubbelt så mycket som mira..så mira har växt i kapp väldigt bra...
5000 vägde minja när hon var tre veckor och 54 lång var hon när hon var 10 dagar..


ska bli roligt o se sen hur långa dem kommer att bli..Jag tror ju att minja kommer växa om både mig o adde men mira e jag osäker på...men de e bara o vänta o se...

I dag har jag vart duktig o skickat i väg dopinbjudningarna, blir inte lika många som sisst..
har inte bjudit alla mostrar o morbröder o kusiner den här gången...o inte så många på addes sida heller..men de blir några stycken ändå..


blir ingen smörgåstårta den här gången bara vanlig tårta o kaffe...de får folk vara nöjda med...

nu ska jag baka lite tror jag få passa på innan mira vaknar..:)

puss hej





Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch för vaccinering, hoppas hon inte blir febrig...

2010-05-14 @ 17:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0