bvc besök



snabbaste bvc besöket nånsin..
kom in klädde av mira läkaren lyssnade på hjärtat kände lite på ben hals huvud mm.
vägde henne mätte henne på med kläder o ut...

hant ju knappt förstå vad som hände...
Mira väger nu 5240 gram och är 55,5 cm lång..
hon ler o pratar för fullt:)
nästa besök blir den 11/6..då e de ett vanligt bvc besök utan läkare...

nu e jag hemma igen minja e på hemse i lokalen..o mira sitter i bilstolen o rör sig lite...


på söndag är det morsdag...jag e uppväxt med att fira morsdag men de e inte adde...
de tycker jag e tråkigt jag försöker få honom till att vi ska fira mor och farsdag....
i fjor bjöd jag o mina syskon mamma o mormor på mat på majstregården. i år bli de nått annat om vädret tillåter...annars får vi komma på en reservplan....
mer om de får ni på söndagkväll..

nu e frågan vad man ska hitta på förnått i dag...
känner mig inte lika seg som i går menändå seg....nu e snart maj månad slut..
o vart tog den vägen...
förr gick tiden alltid så sakta nu springer den bara i väg...
o jag har faktist provbakat tårtan nu som vi ska ha på dopet..men inte provfrysat den..den blev uppäten.....
så måste baka den en gång till...gick åt lite mycket ägg tyckte jag..för jag misslyckades med o dela gulan o vitan o fick gula i vitan o fick slänga alltihopa...men tillslut gick de..
dopet närmar sig oxå..har handlat lite till dopet men de e ännu mer som ska till..sen ska vi kolla igenom o laga tältet med..


puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0