älskling fyller år i morrn...


i morgon fyller min älskling 27 år..
Grattis i förskott..
firar med kaffe o tårta hela dagen..
har  inte sagt nån tid till nån så de e bara o komma ner när man vill..

jag o minja o mira har vart på hemse i dag o handlat färg till minjas stol..
Stolen e blå o vit..tycker den ser tråkig ut så i morrn ska de bli ändring
Minja fick välja färger själv..
de blev tulpan och marsipan:)
men den hade ju inte så små färgburkar som jag vill ha så fick köpa lite större men tänkte att man kan ju måla minjas hylla lite med...
Den är ju helvit så de kan ju va lite roligt o piffa upp den med lite färg..


ska baka tårta i morrn oxå..ska bli spännande o se om vi lyckas med den...
ska göra sån tårta som vi tänkt ha på dopet..så de e bara o hoppas att jag klarar av att göra en sån..skulle prova o göra två egentligen o prova o frysa den ena...o se om den smakar bra efter att den vart fryst...hoppas de så jag kan baka tårtorna lite i förväg...annars får jag nog leja ut bakandet till nån eller några andra..
..undrar hur mycket tårta som behövs bara...jag e värdelös på o beräkna hur mycket som går åt...
nån som e duktig på de o kan hjälpa mig med de..

har nisse o tobbe på besök i kväll har grillat karré kotletter o ätit potatiskroketter o rösti o bea sås....Nu sitter grabbarna o spelar super mario på wii....
o jag sitter o ugglar framför datorn eftersom dem lagt beslag på tvn....

nu ska jag ta om de finns nått vettigt o se på den här burken...

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0