ahhhhhhhhh

E så trött på vissa föräldrar...
om tex jag säger till deras barn typp aj aj när den gör nått som den inte får...så börjar barnet gråta..o de e väl inget konstigt att barnet blir argt o ledsen när den inte får som den vill men vad gör då föräldrarna..jo dem ..går fram o tröstar barnet....o tycker synd om den...
jag tycker de e väldigt fel..ett barn måste ju kunna hantera att nån annan säger till dem...
barnet i fråga börjar gråta o bli arg när föräldrarna säger till med men då tröstar dem inte barnet...
de känns som att dem lär barnet att de e jag som gör fel som säger till den...

var bara tvungen att skriva av mig...

e så trött i huvet i kväll..mnja har vart förbannad o skrikit o gråtit för att hon inte fick gå ut när alla andra var ute...Hon fick inte gå ut för hon skulle säga förlåt för att hon slog o sparkade mig och trampade o slog mira...kan de säga att de tog väldigt lång tid innan hon sa förlåt......

nu e golvet i listerna både i golvet o taket e på plats dörrfoder på plats o målat..
så vad ska vi då göra i morrn..
jo förhoppningsvis så ska vi flytta pmitt frysskåp på plats...sen ska de ju stå ett dygn på sin plats innan man startar de sa pappa...varför vet jag inte..
ska bli så skönt...

när pappa o dem var här o åt så fick han med sig lite kartonger som skulle till sanda..kartonger med farmors sy grejer som jag gått igenom o tatt de jag vill ha...så då försvannt de lite grej från gäststugan....bara en drös kvar nu då:)

hade planerat o sitta o mysa med älskling framför tvn i går men så blev de inte..först o främst var han trött sen fick han vara fyllechaffis åt min bror...så jag satt själv framför tvn..

nu ska jag laga mat..puss hej 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt när föräldrarna inte låter andra säga till deras barn, jag tycker det är bra när någon annan säger till Natacha, ibland lyssnar hon bättre då.

Tycker minja låter som Natacha, det tar ett tag innan man får sitt förlåt, dom är envisa dom små liven =)

2010-05-16 @ 19:38:00
URL: http://natachis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0