fredag

Nu e de en vecka sen vi blev utskrivna från barnavdelningen,.
o de går jätte bra..
Mira äter o sover bra...o har sina vakna stunder..Är så mysigt o ha bebis igen..
men tiden går aldeles för fort..
I morgon så är mira redan en månad gammal. Känns verkligen inte som att de redan gått en månad. förstår inte vart tiden tar vägen, den bara springer i från en.

O på tisdag fyller min underbara lilla älskling 2 år.
Tänk att de redan ahr gått två är sen hon föddes.känns inte som att de gått så lång tid redan..
älskar min underbara tjej.
vi har haft så många roliga stunder...
du har gjort mig så otroligt glad så många gånger...Att få se dig sätta dig upp för första gången, första leendet, första ordet, första stegen, första skrattet..
Kan skriva i oändlig het..
Du är en underbar dotter o ser fram emot en underbar sommar med mycket bus, bad o lek...
söndag firar vi minja med släckten, blir roligare för minja o fira på söndagen, för ska folket komma på tisdag när hon fyller så blir de så sent om alla ska hinna sluta på jobbet o så..
ska göra tårta, o så funderar jag på om jag ska baka en kladdkaka.o kanske en sockerkaka..
hmm får se hur jag gör..

Blev klippt o fick håret färgat i går..
så nu e jag inte blondin längre...
De var tove  (fannys syster) som klippte o färgade mitt hår..
har färgat de en gång i dag med...
i dag ser färgen bra ut..har lite svårt o vänja mig vid den här luggen men de kommer väl så småningom..

du e de snart matdax för Mira så de e dax o sluta skriva..

puss hej


Kommentarer
Postat av: Marie

Bild bild bild! ;)

2010-03-13 @ 00:03:48
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0