Ensam vaken o klockan e bara halv 8

Sitter här själv o glor på tv..
Minja har 39,8 i temp o tvärslocknade när hon fick alvedon.klockan 7.
o mira somnade när jag var på väg att gå in till minja..
o adde är på fårö o jobbar..
Första hela kvällen som jag e ensam med båda tjejerna....o så har en feber...inte så spännande men de har gått över förväntan..
Linus var här med alvedon o blöjor..o fick lite mat..
TAck lillebror

har inte skrivit på länge men här kommer lite bilder..

(Mira)

 
(picknick på terassen)

(Minja midsommarklädd)

(Minja o hennes söta kusiner på midsommar)
 
(Jag o mira o minja i bassängen på terassen)

(Minja badar lite)

(Mira i bassängen)

så de var några bilder..
nu ska jag ta o fortsätta klistra in bilder i albumet..

puss hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

Dom äe bra söta... Kul att se att ni har sommar där nere, här dröjer den som vanligt men vi har dock haft lite sol nu i ett par dagar så man har hunnit fått sin röda färg. Hoppas Minja blir bättre Kram

2010-07-06 @ 08:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0