vill hem,,,..

vill bara hem till mina älsklingar..

saknar minja har inte träffat henne sen i fredags morse.....

adde träffade jag i går..han får jag iallfall träffa i morrn...men vet inte när jag får träffa minja

blir kvar här i natt med o troligtvis i morrn med...

så drygt o bara ligga här....börjar bli dåligt med intresanta tidningar att läsa....

De positiva är väl att bebisen verkar må bra....Jag känner mig frisk bara väldigt jätte uttråkad...

nån som har nått förslag på vad jag kan göra...???

senaste blodtrycket låg på 135/85...men de varierar..

älskar er adde o minja så otroligt mycket...

sen åker ju mamma till huddinge i morrn för att opereras...så då ligger man o tänker på de med..
sen ska de ordnas med försäkringskassan o sjukpenning..
o sen ska de ordnas om med barnomsorgen med...
för minja måste ju få gå full tid om jag e sjukskriven..

o sen kommer hanna till ön i morrn..jag som sett fram emot o få träffa hennes lilla bebis...hoppas bara jag får komma hem så jag får träffa dem...

skriver kanske mer sen...
verkar inte va så många som e här inne o läser men de känns skönt o skriva av sig lite..


puss hej


Kommentarer
Postat av: Zarah

Jag är inne o läser :)

2010-01-31 @ 17:00:23
Postat av: Anonym

jag läser och tänker på dig hela tiden!! kram

2010-01-31 @ 17:41:04
URL: http://natachis.blogg.se/
Postat av: Laila

Jag är inne och läser. Björn o jag var hos Lasse igår och fick veta att du var inlagd. Hoppas du får komma hem snart/Laila

2010-01-31 @ 19:36:20
Postat av: Karin

Vi läser o tänker på dig!! Hoppas det löser sig snart så du får komma hem. Kan tänka mig att du saknar Minja usch o fy. Ta hand om dig o hoppas du blir bättre snart, många kramar från oss i Ringarum!!

2010-01-31 @ 19:47:15
Postat av: Marie

Du VET att jag också läser och tänker på dig. Jag finns här om det skulle vara nåt, långt borta men ändå alltid nära. Älskar dig!

2010-01-31 @ 21:53:41
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0