shit va trött man kan bli


(Lite tidigt för blixt:)  )
Känner mig helt seg i skallen..
Tog en timma att få minja o somna.,...
De avr inge bra med jul hennes sovrutiner har blitt helt knasiga..
Visst e de skönt att hon sover längre på morgonen men jag föredrar nog hellre att hon somnar lätt vid åtta istället..
Man blir ju helt slut ju...
kvällen blir lite förstörd...
Ska försöka komma tillbax till dem vanliga rutinerna igen.
Blir lätt att man vänder på dygnet..är uppe längre på kvällen o sover längre på morgonen..men de funkar inte riktigt när jag ska plugga o minja ska till dagmamma....

O inget vettigt visar dem på tvn..så därför hamlar man här framför datorn..
Gud vad de e skönt o ha bärbar datorn...o få slippa sitta i datastolen som jag typ klarar av att sitta i två minuter innan jag har fått ont...så mycket skönare o kunna sitta i soffan eller sängen...

Snart e ledigheten slut på torsdag börjar adde jobba igen o då sak han till fårö..
Kommer att bli mycket mer fårö nu än de varit innan..suck e så trist att sitta själv här på kvällarna..
får väl se hur de ser ut i mars...då vill jag gärna att han e på rätt sida av ön iallafall. o gärna efter bebisen kommit ut med..Få se hur de går med de..

snart vecka 29 abra tiop veckor efter fanny o hon ahr redan fått sin..tänk om tio veckor kanske jag har en bebis..Men våran har väl inte lika bråttom ut som fannys :)
känns som att förlossningen närmar sig fort men ändå inte...
Känner mkig mer nervös inför den här förlossningen än första..
Tror den här kommer bli en"vanlig" förlossning...
Tänker väldigt mycket på edan som jag tog sisst..
Den verkade lite väl bra....Har funderat på om jag ska ge lustgasen ett nytt försök, blev ju så anti den efter att jag såg hur masken såg ut..Den såg riktigt vidrig ut inte fresh som den gör på programmet sjukhuset...hade den sett ut som den gjorde där hade jag inte tvekat att testa..
Eller tens kanske....får fundera lite på de...Men en sak e jag e säker på att om den där j*vla finska läkaren jobbar vänder jag f*n i dörrn o åker hem....
Fattar inte hur en sån människa kan få jobba med människor...
o sen tänker jag åka hem så fort de bara e möjligt..mådde pissdåligt av  bo på sjukhuset sisst trivdes verkligen inte alls....
Mådde så mycket bättre bara vi kom hem o fick slippa sjukhuset..
o minja märkte av väldigt mycket att jag inte mådde bra oxå..

Sen vet man ju hur man ska bete sig med en bebis den här gången
:)
Men kommer nog att kännas ovant till en början ändå...
Men gud vad jag längtar...
Ska ta o se om de finns nått vettigt på nätet nu..natti natt alla..

puss hej.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har hört att man får åka hem fortare andra gången... Kram

2010-01-05 @ 12:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0