onsdag..

Tycker veckorna går rätt fort..
de e redan onsdag i dag.
Men för min del akn dem få gå ännu fortare...
Är i vecka 31 nu så de närmar sig 40 iallfall..
E trött på foglossningen o åderbråcken hoppas verkligen de blir bättre efter förlossningen..
inte roligt o gå o ha ont jämt..
o gå runt med strumpor jämt, jag som aldrig brukar ha strumpor hemma...

har vart i väg på sång o lekan i dag med minja...
hon verkade tycka musiken var mer intresant nu än hon gjorde sisst jag var där med henne..

sen fick hon åka med eva hem o jag åkte på hemse o köpte en sax för min som jag hade
har ju adde förstört..inte så roligt o klippa tyg med frisörsax..
sen köpte jag karborreband oxå...

Har gjort lite försök till o sy "dregglisar" i dag o de gick rätt bra...


har inte sytt nån knäppning på dem två längst ner än..

sen tänkte jag lägga upp "miniskötväskan"
som jag sydde för några dagar sen..

Den blev för liten tyckte jag så får väl se om jag får för mig o testa en större modell elelr gör ett helt nytt mönster..

se vad nästa syprojekt blir..

Nu ska jag ta o vila en stund tror jag sen hämta Minja..

puss hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

det ser bra ut...

2010-01-21 @ 17:25:34
Postat av: Marie

Vad du är duktig! :)

2010-01-21 @ 22:20:29
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0