jaha en dag till snart avklarad...


Mina älsklingar
Jaha då har hela helgen gått o inte har jag fått komma till hablingbo...är ännu kvar på sjukhuset o lär väl va så i morrn med...

har haft både mitt lägsta och högsta blodtrycksmätning sen jag kom in har jag haft i dag..
o de var mätningarna efter varandra..trodde inte de kunde ändra sig så fort när man inte gör nånting men tydligen...

Verkar ha legat rätt högt med blodtrycket på senaste besöket på mvc..men då var urinprovet bra så de var väl därför ingenting gjordes..men man kunde ju kanske få information om att vila lite så trycket skulle sjunka eller inte va så högt...
hade jag vetat att de kunde bli så här så ahde jag ju tagit det mycket lugnare än vad jag har gjort..
då ahde man kanske inte skottat massa snö o sammsugit hela huset o dratt runt en massa med pulka i 30 cm snö...
men ingeting mer än att trycket e lite högt fick jag höra...
snacka om att man börjar tappa förtroende för barnmorskan lite..
hon kunde ju informera en om att de kan finnas risk för havandeskapsförgiftning o att jag kanske skulle hålla extra koll om jag började känna mig sämre..eller få huvudvärk som jag faktiskt fick..
men de får ju vem som hellst så de e ju inget man tänker på att de kan betyda nått..

får väl se vad som händer om och när jag får komma härifrån..
åker hellre in ofta på kontroller eller kör kontroller på hemse än o vara här...
skulla avstår väldigt mycket bara för att få krama om min lilla älskling...
hon saknar ju mig..
varje gång de är nån som kommer in genom dörren hemma så tror hon att de e jag...
känns jobbigt när man e van att träffa henne varje dag..
har inte vart i från henne så här länge nånsin......


31+5

gonatt o sov gott alla..

puss o kram på minja o adde ni betyder allt för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0