inlagd på sjukhus fy fan va tråkigt de är

De här var ju inte vad man förväntade sig i går när man åkte in till mvc för vanlig kontroll..
BLodtrycket  var högt även efter en liten stunds vila..
o sen var de för mycket äggvita(protein) i urinen..
så jag blev skickad till förlossningen...

där tog dem urinprov blodprov o så satte dem ctg på magen...
glad att älskling slutade tidigt så han kom direkt dit från fårö.
Hannt bara vara där en liten stund själv innan adde kom..

Dem kostaterade att dem ville lägga in mig för obervations för jag hade tydligen havandeskapsförgiftning...
så jag fick ett eget rum o order om att ligga i sängen konstant förutom när jag behöver gå på toa...
så se på tv (som bara har 1,2,4 o svt B),lyssna på musik o läsa tidningar...
så drygt..o ensamt...mer ctg o prover o kolla blodtryck..

I dag har världensunderbaraste älskling vart så snäll o packat i hop lite saker till mig o kört ända ut till fårö för att hämta vårt mobila bredband så jag kan få sitta här med datorn o få lite mer tidsfördriv...
Tack så otroligt mycket....

Bebisen mår bara bra han väger ca 1700 gram nu har dem räknat ut på ultraljudet o de var inom normal gränsen så de känns ju bra o hjärtljuden ahr avrt bra hela tiden..
Jag känner mig frisk...bara uttråkad..
urinprovet var lite bättre i dag än i går..o sissta blodtrycket som dem tog vid halv 7 så ahde både de övre o undre trycket sjunkit lite..så håller tummarna för att de fortsätter så..
vill bara åka hem..

Saknar Minja något otroligt mycket..
jag e inte van vid att vara ensam.....kommer inte i håg när jag sov ensam senast....
man e van o ha minja i rummet brevid iallfall....
Vill bara krama om henne..de e de jag längtar efter nu...
hon får ju inte komma in här för de e besöksförbud på grund av svininfluensan...

Glad att adde iallfall får komma in...känns lika hemskt när jag måste säga hejdå till han..
men känns skönt att minja har han hemma iallfall..
De gör mig lugnare iallfall...

Hoppas på att man får åka hem snart...är hellre sängliggande hemma...bara jag får träffa minja...
håller tummarna för att alla värden ska bli bättre så bebisen får stanna kvar inne i magen ett tag till...

Älskar adde o minja så otroligt mycket..ni betyder allt för mig...


vill tacka er som tänker på mig o bebisen o håller tummarna för oss...



puss hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi tänker på dej hela tiden. Många krya på di kramar från oss

2010-01-30 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0