hejsan


VArt i stan i dag o lämnat tillbax böckerna..
Så skönt o slippa plugga mer..inte hälsosamt o sitta så mycket när man har foglosning speciellt inte för mig som inte kan låta blå o sitta med benen i kors..
varför ska de va så svårt o låta bli de..

VAr på ams o gjort en påanmälan med.
så nu e men arbetslös igen..

Sen har jag avrt en sväng i vibble med o hälsat på fanny..
Lika trevligt som alltid..
Natacha var lika busig som vanligt o william så så jätte söt o go ut när han låg där o sov...
fick lite mat där med...

Sen en trevlig pratstund med fanny e alltid lika roligt.
Lite avundsjuk på att hon redan fått sin bebis, vill ha min med....

Nu i kvällhar jag suttit o mysat med minja i fåtöljen..
jätte go o mysig tjej.
Var jätte snäll o lägga med..

Sen gjorde jag mitt första försök till o sy en dreggel lapp eller "dregglis" som de brukar kallas..
gick rättså bra tycker jag..
e hyffsat nöjd..

Jag gjorde ju inte i rätt tyg utan tog de jag ahde hemma..
Ville prova först innan jag köper klokt tyg till de.
sen har jag inte gjort nån knäppning på de..
Man ska ha trycknappr men de har jag inga så jag funderade på karborreband men de får jag fixa i morrn.. klockan börjar bli lite mycket.
Behöver ju sova när man ska roa lilltjejen hela dagen i morrn..

Gonatt på er


Puss hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ser gott ut med peparkakshus... Lycka till allt syande kram

2010-01-20 @ 14:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0