hej

hejsan!

blev lite underligt avslut i går men minja vaknade..
hon hostade massor under kvällen...sen vaknade hon o jag bar in henne i min säng för hon kunde inte slappna av.blev väckt vid halv ett tror jag de va av att
minja spydde precis över min axel.
De kom bara lite grann hörde jag så jag tände lampan o skulle torka bort de men då kom de ännu mer. Så jag tog upp henne i famnen o skulle bära in henne i badrummet då spydde hon en gång till 
men på mig den här gången:)

Första gången nånsin som hon spyr sådär..
så de var bara ur med alla sängkläder o försöka skölja bort spyan o byta till nya sänglkläder. torka av minja o mig själv o av med alla kläder o på med nya sovkläder..
Bädda sängen e ju så jätteroligt vid den tidpunkten på dygnet..
Men minja satt snällt o tittade på, medans jag sprang runt och yrade:)
Sen la vi oss o jag konstaterade att hon var kokhet så hon fick lite vatten sen somnade hon..
Men ajg vaknade så fort hon gjorde minsta ljud för jag tänkte hela tiden
"nu spyr hon igen"
men de kom inge mer..

När hon vaknade var hon hur glad som hellst. Ingen feber o har mått jätte bra hela dagen o ätit o sovit som hon brukar...
SÅ man kan ju undra vad de var för nått..

åkte en sväng med bilen o minja satt halva vägen o sa "Lino" Lino..(Linus min bror alltså)
så jag ringde o bjöd ner han på middag..
O minja blev lika glad som vanligt när han kommer...
De blev klyftpotatis bea o snittsel..


I dag har förlovningsringen oxå åkt av..
+ en till ring..så nu e jag ring lös...
Mina fingrar svullnar, de började bli svårt att få av ringen så jag tyckte de var lika bra o ta av den innan den fastnar:)
SÅ nu hänger den i en kedja runt halsen tills plutten i magen är född..
Precis som när minja låg i magen.:)

i morrn kommer älskling hem från fårö..saknar han i sängen..

Älskar er Puss


puss hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att hon inte blev mera sjuk... själv är min lilla plutt lite förskyld jobbigt när dom är så små. kramar

2010-01-15 @ 13:37:27
Postat av: Lina

mm inte alls roligt...

Jag tur med minja hon blev aldrig nå sjuk när hon var så liten...

2010-01-16 @ 20:28:41
URL: http://linaminja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0