det närmar sig sakta men säkert:)


I morgon är det två veckor sen våran lilla tjej föddes..
Tiden går så otroligt fort känns inte som att de har gått två veckor redan, två veckor har gått och hon har inte fått komma hem ännu.
Känns så tråkigt....
Vill ju ha hem henne så man kan få sitta o mysa i lugn o ro utan en massa barnskötare o sjuksköterskor, läkare o studenter som springer runt överallt..
o andra föräldrar o deras barn...
just nu e det 5 bebisar i det rummet som mira ligger i..blir rätt trångt när alla mammor o pappor är där samtidigt...Alla dem andra mammorna bor ännu på bb de är bara jag som har åkt hem..
Undrar när de kommer va dags för mig att flytta in dit..
i går slog mira sott matrekord hon ammade hela 31 ml :) nästa gång var de 24 tror jag.
i dag åt hon 13 sen 22..får hoppas hon fortsätter äta varje gång..
tror ju att de skulle vart bättre om jag fick flytta in där nu så att hon fick prova och äta varje mål från mig..men de e ju lite dåligt med plats därinne..väntar på att mamman o bebisen i rummet brevid ska åka hem så att det blir ledigt..
I morrn ska jag försöka vara därinne tre mål...o se hur de går..
Känns så jobbigt att man inte kan vara där inne mer men klockan blir ju så fruktansvärt mycke innan man kommer hem..
Man ska ju ändå hämta minja så att de inte blir för långa dagar för henne o laga mat o umgås med henne. de tar ju sin stund att köra till o från stan....

Hoppas verkligen vi får åka hem snart o att hon börjar amma ordentligt så jag slipper pumpa mer...
e så less på de..man blir så bunden när man ska pumpa var tredje timme.. de e ju inte så att man ahr lust att springa runt med pumpen med sig direkt..
Mycket smidigare o ha en bebis med sig o bara amma..
Kommer ju ha hur mycket mjölk som hellst i frysen...
behöver inte ens ta med mig in till barnavdelningen för dem har så mycket i frysen där redan får inte plats med mer i deras lilla frys..
straxt dax o pumpa igen...
känns som att man gör de hela tiden...

köpte en body till mira i storlek 50 o den var faktist inte så stor som jag trodde den skulle vara..
den var bar alite för stor:)

I morrn åker jag själv in till Mira medans adde e hemma o busar med minja...
De har blitt besöksförbud för syskon på barnavdelningen igen, nu pågrund av rs-viruset...

på söndag firar vi lillebror i förskott...

Saknar min lilla tjej vill ha dig här hos mig.....
Puss älskar dig


Kommentarer
Postat av: Karin

Sp fin hon är Lina =) Stort grattis!!

2010-02-26 @ 22:39:45
Postat av: Hanna

Hon ser ut växa bra... så otroligt söt

2010-02-27 @ 18:48:03
Postat av: Anonym

jättegullig tjej

2010-02-27 @ 18:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0