de går snabbt frammåt

De går snabbt frammåt för lilla mira..
i dag har hon vänt i vikten hon har gått upp 15 gram sen i går..
hon har kommit ut ur kuvösen i dag
hon slipper även att sola mer..
dem har ökat maten till 20 mg
och jag har haft henne vid bröstet i kväll o hon sög faktist tre gånger...:)
så de går frammåt..

jag har gått till samlingsrummet o ätit alla mål i dag o de har gått bra..har även gått nerifrån barnavdelningen och upp till bb..hade en med mig som körde en rullstol brevid ifall att.

Har fått en tablett mot blodtrycket o blodtrycket verkar vara stabilt..senaste trycket var nere på 80 i undertryck får bara hoppas de stannar där...

ska försöka mig på en dusch i morrn när adde kommer hit..
Så fort jag ser duschen så tänker jag på vad som hänt o e rädd att de ska hända igen..
men får hoppas att de inte gör de...

Är riktigt förvånad att de kommer så mycket mjölk med bara hjälp av att pumpa..
sisst kom de över 100 ml sammanlagt....

ska snart pumpa igen...

gonatt o sov gott..i morrn kommer älskling in hit:)
då ska vi gå ner till mira tillsammans...

puss hej


Kommentarer
Postat av: iza

åhh vad härligt att höra att det går framåt!!! Så glad man blir!!! hoppas att ni får komma hem snart! kramar från oss

2010-02-17 @ 06:37:41
URL: http://www.izarosen.blogspot.com
Postat av: Hanna

Skönt att ni blir bättre båda två...

2010-02-17 @ 10:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0