dag 8.....undrar hur många de kommer bli till..suck


jaha då var de fredag igen då...
o jag e fortfarande kvar på de här urtrista stället..
o får veta om jag kommer få åka hem innan bebisen kommer eller inte...
jobbigt o inte få veta...men förstår att dem inte kan säga nått...
Dagens prover såg bättre ut, så pass bra ut att dem inte ens ska ta nå prover i morrn utan vänta tills på söndag o ta nya prover..så man kan ju hoppas att de går åt rätt håll.....
Flödes ultraljudet såg bra ut och de fanns gott om fostervatten.
så bebisen verkar ännu ha de bra..

De som inte är bra e mitt blodtryck..
senaste trycket dem tog så var de uppe på 110 i undertryck igen....o de e inte bra....de var därför jag fick börja med medicinen i går för att de var 110...
så får väl se vad som händer..om dem ökar dosen eller vad..

I dag har min underbara söta älskade dotter vart här..
Var riktigt underbart o äntligen få träffa hennne igen...
har vart ifrån henne en hel vecka...känns inte alls bra..
hon såg väldigt fundersam när dem kom i´n hit o hon fick se mig men man såg att hon log med en gång under nappen..
Fick en jätte lång kram...hon ville inte sluta krama mig...o inte jag henne..
De var riktigt jobbigt o se henne ha ont varje gång hon skulle försöka stödja på benet...kändes så hemskt o se...Så fort hon skulle ta sig nån stans så kröp hon...
jobbigt o inte kunna vara hemma vid henne när hon har ont....
vi busade massa o kramades o pussades.åt russin o banan o choklad..
hon satt o lekte med den små plastmuggarna jag får mina piller i...typ små snappsglas..hon satt o drack vatten ur dem.
Dem var här i 2 1/2 timme ungefär när dem skulle åka fick jag en jätte lång kram o massa pussar sen blev de en lång familjekram o pussar...sen vinkade hon hej då till mig...
jag grät en bra stund efter de att dem åkt...
e så glad att jag äntligen har fått träffa o krama henne..har saknat de så mycket..
o bara få se henne o höra henne prata, kändes som att de var en evighet sen...
De här kan ju inte va hälsosamt o må så här...

skulle så gärna vilja vara hemma.
o få ligga i sängen och mysa med mina älsklingar...
undrar verkligen när jag kommer att få göra de..
känns som att de händer ingenting här...


älskar er vill vara hon nu o för alltid...

puss hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Albin fick ju sådär i benet men det var ju en inflammation i höften o det kom ju som en blixt från klar himmel... kan ju kanske vara värt att be om ett ultraljud på höften för det syns inte på röntgen. Skönt att du fick kramas med dom idag, usch du måste ha det sååå tråkigt. Har du ingen aning om när de ska plocka ut bebisen då? kramkram Stefan hälsar!!

2010-02-05 @ 23:19:33
Postat av: Lina

nej ingen aning..mitt blodtryck vill inte bli bättre trotts medicinen..tror dem kommer öka dosen medicin...hur många dagar gick de innan dem gjorde UL på höften?? hälsa tillbax

kramar

2010-02-06 @ 08:21:06
URL: http://linaminja.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kul att du äntligen fick träffa Minja. Det måste var jobbigt att vara i från henne så länge. Hoppas du kan få veta om du får åka hem eller om du ska vara kvar och i såfall få veta om du ska få föda yidigt eller inte. Jobbigt när man inte vet Många kramar

2010-02-06 @ 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0