dag 6 onsdag

en dag till...
riktigt skit väder har de varit ute i dag....
tycker att de kan bli lite bättre väder nu enformigt o bara se att de snöar ute..

proverna i dag var bättre än i går...
bebisens hjärtslag e ännu bra..
jag har gått ner lite mer än 2 kilo sen jag kom in hit..vet inte om de e bra eller dåligt...
älskling har vart o lämnat mina papper vid ams o ska posta mina papper till FK så mina pengar kommer in nån gång..får väl se när jag får använda dem...men de går nog åt..
vet nån vad de kostar att ligga på sjukhus..???
ska nog ta o fråga de kan va kul o veta om man kommer få nån jätteräkning sen..
blodtrycket pendlar fortfarande men i dag ahr de övre trycketvart samma bara undre som pendlat..
men de e ju klart att de e de undre som e de intresanta...
få se vad sissta trycket säger som dem tar innan jag ska sova..

i morrn e de dax för flödes ultraljud igen o se om de e nån förändring....
adde ska följa med på de..

blev ingen vaccination av minja i dag.vi ställde in de pågrund av vädret..ska göra ett nytt försök i morrn..få se hur de går..
i morrn fyller farmor 88 år..tråkigt o inte få åka dit o fira henne...
hon hade gärna träffat minja..
E så roligt att komma dit med minja farmor riktigt skiner upp som en sol när hon ser minja..
vet inte riktigt om farmor förstått att vi ska ha ett barn till...
men de märks...

ska ta o försöka sova nu o hoppas att dem inte kommer halv sju i morrn med o ska ta prover..

älskar er adde o minja så otroligt mycket

längtar tills lördag när jag ska få träffa min Lilla älsklingstjej

puss hej


Kommentarer
Postat av: Zarah

Kostar 80kr per dygn så det är inte så jätte farligt tycker jag. Hoppas ditt blodtryck stabiliserar sig snart.

2010-02-03 @ 23:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0