dag 5...

Dag 5 tisdag..32+0.......

undrar hur många dagar det kommer bli igentligen.... 
i dag var urinprovet lite sämre än de var i går men bättre än vad de var när jag kom in hit..
Dem andra värden låg ungefär på den samma så leverproverna hade inte blitt nå bättre i dag tyvär..
men nånting var tydligen okej i går för i dag tog dem bara två rör med blod, alla andra dagar har dem tagit 3.
De tredje provet hade tydligen sett tillräckligt bra ut i går så dem kunde hoppa över det i dag.

På torsdag så ska vi göra flödesultraljud på navelsträngen igen för att se att de fortfarande är bra..
blodtrycket varierar fortfarande....
Har fått byta ut nålen eller "infarten" tror jag de heter i armen..har haft en i armvecket men nu har jag en på sidan av handleden..De gjorde bra mycket ondare o gör fortfarnade ont....men de går förhoppningsvis över snart....hoppas jag..


Har fått en en riktigt bra nyhet i dag iallfall..
Minja får lov att komma in o hälsa på mig om hon är frisk och har vaccinerat sig mot svininfluensan..:)
jjjjiiiiippppi..
hon ska få sin andra spruta i morgon så får hoppas hon inte reagera nått på den..
De e pappa som ska åka till bvc o vaccinera henne, så håller tummarna för att de går bra..
Så minja kommer nog in på lördag...De ska ju finnas tid o sånt med....o adde e ju ganska trött på kvällarna så förstår att han inte vill åka in till stan...
Men de känns redan mycket bättre bara av att veta att jag kommer få träffa henne väldigt snart..

Undrar hur hon kommer reagera när hon kommer in hit o ser mig...
Jag kommer ju störtlipa o inte vilja sluta krama om henne...
o de kommer bli riktigt jobbigt när dem måste gå härifrån med..

Minja verkar hantera det bra att jag är borta...
Men hon tror att de är jag som kommer varje gång nån kommer hem till oss..o så ser hon besviken ut när det inte är jag..
Känns väldigt jobbigt kan jag säga...
sitter o längar tills de blir lördag......ska bli så skönt o få se min lilla älskling o äntligen få krama om henne...

Älskar dig så mycket minja....

bebisen i magen har vart extremt aktiv i dag...

puss hej


Kommentarer
Postat av: Zarah

Skönt att du ska få träffa henne nu då.

Då kanske dina dagar går lite fortare.

Hoppas dina värden blir bra snart och att du får komma hem, säger det hela tiden men vet som sagt hur det är och ligga därinne själv :(.

2010-02-02 @ 19:58:06
Postat av: Lina

tack....tror inte jag kommer härifrån förräns bebis e född

2010-02-02 @ 20:19:31
URL: http://linaminja.blogg.se/
Postat av: Ida

skönt att du snart skall få träffa minja kan förstå att det är jobbigt utan henne.. som sagt hoppas du (ni) blir bra snart..



Tänker på dig!!!

2010-02-02 @ 21:25:11
URL: http://lovelillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0