DAg 10.......

Vill inte vara här...
Har fått en ny sort medicin jag ska äta plus den som jag redan äter..
Den nya ska jag äta morgon och kväll...
suck hur mycket piller kan de va hälsosamt o trycka i sig när man e gravid igentligen...
i dag har den flyttat nålen (infarten) i handleden till andra handen..
o så glömde dem i morse att dem oxå skulle ha tagit ett bastest (ett rör med blod som bara ska finnas där ifalla de skulle hända nått)
o så självklart gick de inte o ta nå blod från den nya infarten så dem praovade o sticka mig i höger handen men lyckades inte o stack mig igen o lyckades..men kärlet gick sönder eller nått för nu har jag en stor buckel på min hand som ggör skit ont o så har jag onte i andra handen för där sitter infarten...
suck kommer va sönderstucken innan  jag kommer härifrån....

o sen har man fått värdens j*vla skallvärk oxå...

Har haft besök av mina älsklingar i dag..direkt när minja kom in på rummet o såg mig..så sken hon upp som en sol o jag fick världens jätte gladaste HHHHHHHHHHHHEEEEEJJJJJJ
hon var så glad o se mig...fick en jätte kram o flera pussar..
tror hon saknar mig....
Benet verkade vara bättre iallfall..hon ville inte gå på de men hon kunde stå upp så de e nog på bättringsvägen...
De känns väldigt skönt..tänker hela tiden på att hon har ont o jag inte kan göra nått..
Nu har hon börjat matvägra oxå...
vet inte om de bara e nått ryck eller om de är på grund av att jag är borta..
hon åt lite knäckemacka till frukost, ingen lunch..tre tuggor banan när hon kom in till mig o massa russin:) o vatten..sen ingen kvällsmat.o nästan en flaska välling...
får hoppas de e bättre i morrn...

känns som att jag aldrig kommer komma härifrån...
känner mig inte så sugen på o ligga här till slutet av mars..de fixar jag inte..kommer ju krypa på väggarna...känner redan att jag börjar göra de...

Bara de här satans blodtrycket kunde gå ner...medicinerna verkar inte bita så bra på mig...
dem tog blodtryck på mig 10 minuter efter minja o adde åkt o då kunde jag gå med på att de var högt...
men sen tog dem ett vid 8 oxå o de var högre..undertrycket var densamma men övertrycket var högre......får väl se vad sissta trycket i kväll säger....

vaknade i natt 01:45 av att min telefon ringde..de var från våran hemtelefon men de gick bara två signaler sen blev de tyst..så jag skickade sms till adde o frågade vad han höll på med..
Men han var oskyldig.De var minja som hade fått tag på hemtelefonen och tryckt på återuppringningsknappen o sen på högtalartelefonen, de var då adde vakande o la på luren..

Hon e söt hon vill ringa mamma mitt i natten när hon inte kan sova..:)
älskar dig vill vara hos dig, krama om dig o bara få sitta o mysa med dig..
längtar tills jag får komma hem till er...
Pussar


Kommentarer
Postat av: Hanna

Minja måste verkligen sakna dej. Du är verkligen stark, skulle aldrig klar av att ligga där så länge utan min lilla plutt... Tänker på dej hela tid. Många goa kramar

2010-02-08 @ 15:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0