jaha då var man nyklippt då:)

pratade ju om viktnedgång för ett tag sen o att jag hade satt delmål med belöningar...

har nått första delmålet för ett tag sen
.o belöningen var en klippning..
o nu har den äntligen blitt av:)

HÄr kommer en Före bild:

o Efter bild:



efterbild:



Blev en hel del hår som försvann men riktigt skönt avr de o bli av med allt.


hade besök av carola o daniel o abi i dag..





Båda två är födda i år mira i februari o abi i oktober..
söta små tjejer..


i kväll åt vi pannkaka..o jag plockade fram sylten..
la på en pannkaka till minja vände  mig om för att vända pannkakan i stekpannan.
vände tillbaka o tittade på minjas tallrik o konstaterade att hon lagt på sylt själv..
jätte duktigt..o konstaterade oxå att jag visst tagit fram lingonsylt istället för hallon sylt..
så här mycket syltla minja på:)




se lite på tv sen krypa ner i sängen..
i morgon är de dags för sista återbesöket på barnavdelningen med Mira..

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Laila

Bra gjort att nå delmålet och nya frisyren var jättesnygg. Duktig tjej du har som fixar sin mat.

2010-12-09 @ 10:49:58
Postat av: Studiobootleg - Alltid ny musik!

Hej, härligt blogg! hur är läget?



Nu finns Michael Jackson - Hold My Hand feat. Akon nya video på min blogg ifall du är intresserad, plus flera 100 andra nya låtar. kolla in det!:)

2010-12-09 @ 11:07:59
URL: http://studiobootleg.com
Postat av: Hanna

Jätte snyggt!!! Vågat skulle aldrig våga klippa så kort. blir någ det gamla vanliga när jag ska klippa mej på onsdag... Sylt och pannkaka är jo det bästa som finns=) kramar

2010-12-09 @ 11:44:54
Postat av: Lina

tackar tackar

du vet väl hur jag är med mitt hår..

har aldrig vart rädd för o förändra de..

så många gånger som jag har färgat de:)

går inte o räkna på fingrar o tår:) hehe..

jo sylt e väldigt gott till pannkaka men kanske inte lingonsylt:)

2010-12-09 @ 22:35:14
URL: http://linaminja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0