inte färdig ännu..suck



Vart i stan i dag o handlat ny barnstol till mira..
o julklapp till pappa o så handlade jag lite julklappar för pappa med..
men jag e inte färdig med julklapparna ..

clas olsson som ajg var inne på förra vecka o pratade med sa att dem skulle få hem addes julklapp tills veckan efter..
o jag var där inne o frågade men fanns den där.nej...kommer efter jul..
så var på snicken o kollade men där var de svindyrt o så var den mycket större än den jag var på jakt efter...Dem ahr en på hemse på svans men den e två hundra kronor dyrare än clas olsson men de ser ut som att de får bli den ändå..

men med sån tur som jag har så e den väl säkert slutsåld där med i morrn...
då vet i tusan vad jag ska hitta på o ge adde...
har ju bara köpt en liten julklapp till han än så länge..
håller tummarna för att de finns på hemse..

i dag kom äntligen våran nya soffa....
DEn avr inte riktigt som vi hade tänkt oss men
vi vänjer oss nog....

o julgranen e inne o färdigklädd..:)
blev en dag tidigare än vanligt för de e fullt upp i morrn..
den blev liten o fin:)


i morrn blir de handla lite mat,sissta julklapparna,sen hämta minja hem o bada barnen sen vidare till eva o lennart för julfirande..


nu ska jag ta o krypa ner i sängen när jag lagt in lite bilder..


puss hej..


(före)



Kommentarer
Postat av: carro

Ser jätte fint ut med soffan tycker jag!

2010-12-22 @ 22:26:54
Postat av: Hanna

Blev snyggt med nya soffan

2010-12-23 @ 19:40:21
Postat av: Laila

Jättefint. Vi får väl se om vi hinner se det i verkligheten innan granen åker ut.

2010-12-31 @ 16:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0