behöver tips!!

har äntligen lyckats o boka en klipptid...'

på onsdag e de dags...

problemet är bara att jag har absolut ingen som hellst aning om vad jag ska göra med håret..

De enda jag har bestämmt är att mycket hår ska bort....

kanske inte den bästa tiden att klippa av sig massa hår men..

DE enda jag gör med mitt hår nu e o borsta de o sen sätta upp de i en snodd..Hur tråkigt som hellst..

o största andledningen till att jag gör de är Mira..för hon drar mig nå frukatsvärt mycket i håret...

sen vet jag inte vad jag ska göra med de ändå så de blir bara att man sätter upp de i en hästsvans....

Frågan e då bara om de blöir som sisst jag klippte mig vid frisören..tyckte mycket om frisyren men fixade inte riktigt o va brunett med de håret så då blonderade jag de..

O jag hade inte tänkt o göra de den här gången men vi får väl se vad som händer..kanske inte säger samma sak på onsdag när jag kommer hem:)

Men som sagt skulle behöva lite tips på vad jag ska göra med de...gärna bildförslag.--

hittar många bilder på tjejer med kort hår men alla e nästan blonda


puss hej

(Mira Carro o Linus)

(mira o jag på babysim)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Förstår om det är svårt att välja ny frisyr. ska själv till frissan nästa vecka. Jag tyckte du va jätte snygg när du hade kort kort blondt hår

2010-12-07 @ 19:19:08
Postat av: lina

trivdes jätte bra med de..men de var ju blont..hade tänkt o fortsätta vara brunett...men vi får se vad som händer i morrn..skönt ska de bli o klippa sig iallfall..ska försöka lägga upp en bild i morrn

2010-12-07 @ 20:12:23
URL: http://linaminja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0