15 december....inte många dagar kvar nu...

Har vart på hemsebadet i dag med

Minja, Eva, Anna, Borys, Wille och Elsa...

Full rulle med en massa plask o lek..

Sen till hablingbo o lämna av lite o sen hem o byta bil...

åka till gerum o hämta mira o pappa för att sen åka vidare till stan för lite julklappas handel..

hade tänkt att jag skulle handla dem sissta julklapparna
 men hant inte med så mycket som ajg hade velat..
Blev en till linus, en till mira, en till ellen, en till magnus..
Sen fick pappa handla lite julklappar med..

efter att barnen gått o lagt sig skulle vi slå in lite julklappar adde hade en till mkig att slå in o jag hade en till han sen hade jag några till att slå in..När adde hade slagit in paketet till mig färdigt så hade jag slagit in fyra paket o skrivit på dem o lagt ner dem i kassen:)
hehe


ser lite på tv o äter kola o längtar till jul..

i helgen kommer hanna ner till gotland..
ska bli så roligt o få träffa Joel igen..o hanna med självklart...


puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0