torsdag


15 april i dag..tydligen så har nån jobbig mänska bestämt att ändra på perioden som man får ha vinterdäck på bilen...i dag e sissta dagen sen e de böter im man kör med vinterdäck..de fick jag reda på för typ 1 1/2 vecka sen tror jag de var..jag läste de i annonsbladet...
O varför kan man ju undra...varför kan de inte fortsätta o va till sista april som de alltid har vart...varför tidigare lägga de två veckor....
jaha..vi har med nöd o näppe lyckats o få beställa däck o få dem på fälj i dag..ska sätta dem på bilen i kväll...
De brukar kännas mycket skönare o köra med sommardäck...
Men sen skulle vi ha bytt stötdämparna på bilen med o "bussningar" tror jag de hette..
frågan e vad de kostar..skulla ha vart införbi macken o frågat nån dag...
sen skulle addes MC vart på service o haft ett nytt bakdäck på den....
o vart ska man få alla dem pengarna i från da kan man ju undra...
har inte löst den frågan ännu..

ska ta provköra addes motorcykel nån dag.har ju inte gjort de ännu..

ska på bvc snart o väga lilltjejen....o sen hämta stora tjejen:)

tänke lägga in lite bilder men hinner nog inte de...
får bli en annan dag eller i kväll kanske..

puss hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att se att hon växer. Så söt!!

2010-04-15 @ 15:51:40
Postat av: Anonym

en lite sötnos är hon

2010-04-15 @ 20:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0