mulet o regn


torsdag igen..veckorna går så fort tycker jag..dem bara springer iväg...
i morrn e de valborg o så var april månad slut, vart tog den vägen.
i dag skulle mira ha vart en månad gammal om hon var född på beräknat datum.. men istället är hon 2 1/2 månad...
man märker skillnad utvecklingsmässigt...hon kommer ju att ligga lite efter ända fram tills 1 1/2 år då brukar dem säga attt förtidigt födda har kommit ikapp...
ska bli kul o gå på de första läkarbesöket där dem ska kolla utvecklingen o se om hon kan de hon ska kunna...
i morrn e de vägning o mätning, nyfiken på hur mycket hon har gått upp..

i tisdags var vi i stan med pappa...han skulle på hörcentralen o  justera sin höraparat o jag skulle handla på öb...
var oxå o handla mat på max som vi åt på galgberget...
jag mådde inte så bra under dagen o de blev inte bättre på kvällen..trött dålig i magen kramp i magen illamående mm...o minja var inte heller nå bra hon hade 39,2 i temp...
o så i går mådde jag bättre inte bra men betydligt bättre..
o minja hade ingen feber o mådde hur bra som hellst....

e lite underligt de där...hon har väldigt högfeber på kvällen/natten o spyr sen dagen efter e allting borta o hon mår hur bra som hellst...de har hänt tre gånger nu...men de e ju skönt att hon inte e dålig länge.....

i dag e minja på sagostund med dagmamman på hemse bibliotek..o jag o mira e hemma o myser framför datorn, jag skriver o hon sover.....

nej ska ta o betal lite räkningar o sen fundera på hur dopinbjudan ska se ut.....

puss hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

tråkigt att höra att ni är små sjuka. Hoppas det blir bättre snart. Har själv äntligen börjat planera för joels namngivning... Kramar

2010-04-29 @ 13:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0