Älskar dig adde

Fick ett samtal i från blomsterhandeln på hemse..
O fick en glad överraskning..

Dem berättade för mig att de kommer blommor med posten till mig i dag..
snacka om att man sken upp som en sol.

Så jag väntade o väntade tillslut kom postbilen med en bukett.
Gick in och öppnade

Och de var 5 röda rosor från min underbara älskade Adde
men ett litet kort där det stod
Älskar dej jättemycket Din Adde
Och en liten brun nalle.

Fatta att jag blev glad..
En riktig överraskning

Gud vad jag tycker om dig så otroligt mycket


Saknar dig Pussar Din Lina FÖr Alltid..

Kommentarer
Postat av: HB

Ibland är dom för gulliga våra små älsklingar... Men det kan vara långt mellan gångerna ibland:-)

2009-09-09 @ 18:14:40
Postat av: Lina Wahlberg

Jo tyvär går de väldigt lång tid emellan..Men man blir ju så otroligt glad:)

ses snart

2009-09-09 @ 19:14:54
URL: http://linaminja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0