snart dax o krypa ner brevid min älskling.

Jag fick min present i oktober månad som vi kom överrens om...

Tack mina underbara älsklingar för min nya mobil:)
Verkligen efterlängtad..Den gamla behövde tejp för att hålla i hop..:)

Bebisen i magen mår bara bra fick vi veta på ultraljudet..
Blev flyttade två dagar till...
Nya Bf datumet är 29 mars....
Skulle gissa på att de kommer att bli en aprilbebis men jag hoppas på mars.
bebisen rör sig mer o mer för var dag som går.
.eller jag känner att den rör på sig mer rättare sagt.

På ultraljudet sparkade den jätte mycket med fötterna o tog spjärn och tryckte men jag kände ingenting..
Så dem rör sig betydligt mycket mer än man känner.
Men den får väl passa på medans de ännu finns plats:)

Puss o gonatt alla

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att du fick ny mobil. Ännu roligare att allt är bra med den nya lilla krapaten i magen...

2009-11-02 @ 11:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0