har beställt stödstrumpor

Har pracis beställt lite snyggare stödstrumpor..
Dem som man kan köpa på apoteket e ju inte så fina direkt...
Får hoppas att dem är sköna bara...
Jag får börja vara lite bättre på att använda stödstrumpor för de e inte skönt utan...
gör förbannat ont i benet i bland...
Hoppas verkligen de kommer att bli bättre efter graviditeten...

Har vart på hemse badet med minja i dag..hon var väldigt klängig till en början men de gick över efter en stund...
sen var de full fart..rutchkanan var favoriten...
när vi vart där nästan en timma så stod hon vid rutchkanan och la huvudet på rutchkanan och såg väldigt underlig ut....
DÅ tittade jag lite i badbyxan..
o de var som jag trodde..Hon stod och bajsade....:)
så de var bara att gå upp o gå på toaletten...
Sen in i duschen..minja tycker de e roligt o duscha..beror nog på att vi bara har badkar hemma..

Pratat med älskling i kväll...blir aldeles varm av att höra hans röst..
Tycker inte om att han är borta så mycket....
Men de posetiva e ju att de e ju så mysigt när han kommer hem:)
Älskar dig så otroligt mycket..

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Hanna

det brukar finnas snygga stödstrumpr på hälsoafärena... nu har bebisen fixerat sej i magen och är klar för att komma ut när som helst:-)

2009-11-11 @ 11:10:45
Postat av: Lina

ok ska ta o kolla nästa gång jag är i stan...

gud vad spännande..håller tummarna för att allt går bra..Är du nervös inför förlossningen?kramar

2009-11-11 @ 11:20:29
URL: http://linaminja.blogg.se/
Postat av: Hanna

än är jag inte nervös... hoppas bara på att den håller tiden:-) Kram

2009-11-11 @ 17:35:00
Postat av: Anonym

Du är så välkommen så!:) Jaa det är många som vill bli frisörer som inte finns någon utbildning till .. tråkigt tycker jag ! Det är verkligen det roligaste jag vet!

2009-11-11 @ 19:08:33
Postat av: isa

Heeje Visste inte att du hade blogg :D

Tack tack..

Jaaa dom där som ja visar just nu ligger runt 7000-9000-

'kram

2009-11-16 @ 21:07:46
URL: http://prinsessan87,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0