bara en dag kvar..


Dagens blodprovstagning på minja gick jätte bra..
Hon ryckte inte ens till när dem puttade henne i fingret:)
Satt helt still med handen still hela tiden..
Hon var jätte duktig min Lilla tjej som inte är så liten längre.
Hon fick en ballong för att hon var så duktig...
Provsvaren var normala...

Ska upp i morrn igen och ta blodprov..och visar de provet normalt..
så är faran över...så kan jag sluta oroa mig...
så hoppas hoppas hoppas
Håller tummarna...

Har vart en sväng på fårö i dag o hälsat på Min underbara sambo:)
Jag och minja har vart där och lämnat x-box och dvd med en massa filmer,
så att dem har nått att göra på kvällarna..
Gud vad det kändes skönt att få krama om han...
tycker inte om  att va ensam på kvällarna..
Varför ska jobbet vara på fårö....
Längtar till helgen då ska jag mysa med min älskling..

Minja är annorlunda när adde är borta med...
De märks att hon saknar sin pappa..

Älskar er jätt mycket..
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller tummarna för minja.

2009-11-04 @ 10:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0