äntligen kan man slappna av..

Dagens prover var normala...
Minja ryckte inte ens till när dem puttade henne i fingret..
Satt helt still och bara tittade på:)
Så duktig så min lilla tjej.

Äntligen så kan man slappna av råttgiftet har inte gjort någon skada som tur var...
inga fler blodprov ska tas,skönt och slippa de...
men inte ringde vårdcentralen o berättade nej..
Jag ringde på kvällen till sjukvårdsrådgivningen för att minja hade fått feber 39,3
och undrade om de hade nått med råttgiftet att göra...
Så ringde dem till hemse vårdcentral medans jag satt kvar i luren och väntade..
Dem fick reda på att proverna var normala...
och att febern inte hade nånting med det att göra..
så hon har fått alvedon.

sen har vi ätit mat hon åt jätte bra..var förvånad av hur mycket hon åt..
Hon har ätit rätt lite den senaste tiden...
eftersom hon hade feber så trodde jag att hon inte skulle äta nånting alls..
Sen innan de var sängdags kollade jag tempen igen då var den uppe på 39,6
hon fick alvedon igen ochh så gjorde jag iordning en flaska välling men hon vägrade ta den.
Så jag gick o la henne..hon somnade efter tre sidor i boken..:)

Nu har jag suttit o kolalt på resor..
hittat er resa för 30000 sammanlagt för min o fannys familj..
så de e bara o börja spara...
först ska man ha pengar till resan sen till fickpengar o mat med..
vinna på lotto kanske:)

De ahr snöat för fullt i dag..o blåsit..men ingen snö stannar kvar..

nu ska jag gå i säng och vänta på att älskling ringer o säger gonatt..

puss hej


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja vi får verktyg och så, som vi bara fär använda i skolan..:( tyvärr..

2009-11-05 @ 15:19:01
URL: http://hellojenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0