yeeea GRattis

GRATTIS Älskling
fan va kul att du klarade de....
Bara körningen kvar nu sen e de bara att ut o glida...:)

Älskar dig jätte mycket...

sitter hemma o e snorförkyld....hatar de..man blir så slö......orkar ingen ting bara ligga o glo men de går ju inte när man Har en sån söt liten vilde:) som bara vill busa o leka...
Gud vad jag Älskar henne...

Förstår inte hur ett barn kan ändra en så mycke...
Förstår inte att man kan älska nån så otroligt mycket.
Förstår inte hur jag reagerar så extremt mycket när de händer nått med ett barn på tv..
Skulle göra vad som hellst för min dotter..
Ska bli så kul o få se henne växa upp...
Hon växer ju så otroligt fort...

Hon blir förbannad när hon har tvättat händerna i badrummet om hon inte får borsta tänderna..
Hon tycker det är jätte kul att plocka ur diskmaskinen, duka på bordet.
Plocka ur och i kläder i tvättmaskinen....
Tänk om de kunde fortsätta va så när hon blir äldre...hehe men tror inte de..-.
.Men man kan ju hoppas

Ska snart åka o hämta min lilla älskling..

o på måndag ska vi åka o träffa HANNA....


Puss på er



Kommentarer
Postat av: fanny

ja dom är för härliga våra små underverk :)

2009-05-17 @ 12:21:46
URL: http://natachis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0